مروری بر وب کم لاجیتک C920

وب کم لاجیتک C920

مروری بر وب کم لاجیتک C920

وب کم لاجیتک C920 یکی از شاهکار های وب کم شرکت لاجیتک می باشد. اگر به دنبال یک وب کم عالی با زمینه دید گسترده برای گپ، ویدئو کنفرانس و پخش هستید ، این یکی از بهترین انتخابهای موجود است. ما در این مقاله سعی داریم بررسی اجمالی در مورد وب کم لاجیتک را در زمینه های طراحی، تصویر و صدا و نرم افزار مورد بررسی قرار دهیم.

وب کم Logitech C920

 

طراحی لاجیتک C920

وب کم C920 با رنگ مشکی به خوبی با قابلیت نصب بروی لپ تاپ یا مانیتور شما نصب می شود. وب کم عریض با اندازه 3.7 اینچی تقریباً فضای مناسبی از لپ تاپ و مانیتور شما را اشغال می کند. همچنین در دوطرف دوربین وب کم دارای دو میکروفون می باشد.

لاجیتک C920 دارای یک لولا برای تنظیم طول بازو و همچنین یک پایه برای نگه داشتن آن می باشد. زمانی که می خواهید این وب کم را نصب کنید مشکلی در نصب آن نخواهید داشت. اگر ترجیح می دهید وب کم در بالای مانیتور قرار نداشته باشد ، می توانید از سه پایه داخلی برای اتصال دوربین به پایه ایستاده استفاده کنید. فقط نکته ای که باید به آن توجه شود این است که کابل USB اتصال وب کم دارای طول 1.8 متر می باشد.

 

تصویر لاجیتک C920 HD PRO

فکر می کنم بعد از استفاده از وب کم لاجیتک C920 دیگر تمایلی به استفاده از وب کم لپ تاپ خود داشته باشید. وقتی در آزمایشگاههای پر نور و اتاق خالی از تاریک و بدون پنجره از خود عکس می گیرید ، از وضوح ، جزئیات و دقت رنگ دوربین 5 مگاپیکسلی (5168x 2907) شگفت زده می شوید. در محیط هایی با نور بهتر ، مانند زیر چراغهای فلورسنت در میز کار خود ، به راحتی جزئیات با وضوح خوب مشخص می شود.

 

این دوربین به شما امکان می دهد تا در کیفیت 1080p گپ تصویری داشته باشید (Logitech خاطرنشان می کند که وب کم می تواند Facetime را از Mac پشتیبانی کند و تنها در 720p) ، و فیلم هایی که همکاران ما ضبط کردند کاملاً شفاف بودند. به راحتی جزئیات اطراف شما نمایش داده می شوند ولی نه به اندازه تصویری که از شما ارسال می شود. میدان دید 78 درجه C920 بیش از اندازه کافی است تا شخص دوم یا جسم بزرگی را درون فریم قرار دهید. اکثر وب کم های لپ تاپ داخلی فقط به اندازه کافی ضبط می کنند تا بتواند یک فرد را نشان دهد.

 

نسخه تجاری این وب کم C930E  است که تقریباً عملکرد یکسان را ارائه می دهد اما دارای میدان دید 90 درجه و رنگ هایی است که پر جنب و جوش تر اما دقیق تر است. عکسی که با عکس 930e گرفته شد منجر شد پیراهن قرمز روشن من بیشتر به رنگ قرمز آلبالو بنظر برسد. دوربین ارزان تر 720 پیکسلی وب کم لاجیتک C310، در مقایسه با آن بسیار غلیظ بود و در نور کم به اندازه sharp نیست.

کیفیت صدا وب کم لاجیتک C920 HD Pro

صدای ضبط شده با میکروفون داخلی C920 بلند، واضح ولی کمی صاف می باشد. اگرچه گفتگوی تست شده را در یک فضای باز ضبط شد، اما هیچ صدای سر و صدای محیطی از همکاران نزدیک وجود نداشت. این در حالی بود که وب کم لاجیتک C930 از لغو نویز برتری برخودار بود، در حالی که لاجیتک C310 برای کاهش نویز پس زمینه کار چندانی نکرد.

 

نرم افزار وب کم لاجیتک C920 HD Pro

لاجیتک C920 با نرم افزار وب کم لاجیتک برای ویندوز سازگار است. این وب کم از Mac OS X ، Chrome OS و Android پشتیبانی می کند ، اما این سیستم عامل ها این برنامه را ارائه نمی دهند. این برنامه به کاربران امکان می دهد با دوربین ، و همچنین در سمت چپ و راست آن را با دوربین زوم و خارج کنید. در واقع با کمک این نرم افزار می توانید زاویه دید و همچنین زوم وب کم را تنظیم کنید.

 

وبکم لاجیتک Logitech C920

جمع بندی

اگر به دنبال یک وب مناسب با کیفیت برای برگزاری ویدئو کنفرانس های نرم افزاری خود هستید وب کم لاجیتک C920 یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این وب کم با کیفیت 1080P با نرخ 30 فریم بر ثانیه می باشد کیفیت مناسبی را ارائه می کند. همچنین زاویه دید 78 درجه میدان دید مناسبی را برای کاربران ارائه می کند. وب کم لاجیتک C920 با امکان فوکوس خودکار چند مرحله ای و کیفیت 15 مگا پیکسل رزولوشون خوبی را ارائه می کند. همچنین میکروفون داخلی این وب کم کیفیت صدای شفافی را ارائه می کند.