مروری بر وب کم لاجیتک C930E

وب کم لاجیتک C930e

مروری بر وب کم لاجیتک C930

اگر می خواهید در کار خود حرفه ای باشید و نمی خواهید وب کم شما را نامید و همچنین در هنگام کار دچار دردسر کند. انتخاب وب کم Logitech C930e برای کسب و کار شما می تواند یک انتخاب مناسب باشد. نکته ای که باید به آن توجه شود این است که با توجه به قیمت بالاتر لاجیتک C930E، انتخاب وب کم لاجیتک C920 با توجه به قیمت کمتر از آن می تواند به صرفه تر باشد.

لاجیتک C930E

 

طراحی لاجیتک C930

وب کم لاجیتک C930E  یک وب کم با ابعاد 3.7 اینچی که شامل میکروفون، دوربین و چراغ های LED می باشد. تقریباً این وب کم از نظر ابعادی با وب کم لاجیتک C920 یکسان می باشد. دو تفاوت عمده این است که C930e هم سیاه و نقره ای است ، در حالی که C920 همه سیاه است و نسخه تجاری شامل یک پوشش برای دوربین است.

وب کم لاجیتک C930e

وبکم از یک بازو برای قرار گرفتن کاملاً مناسب در بالای نمایشگر لپ تاپ یا مانیتور خارجی استفاده می کند. یک لولا طول را تنظیم می کند و یک پایه پلاستیکی دوربین را به طور ایمن در جای خود نگه می دارد. اگر ترجیح می دهید وب کم را روی میز کار خود نگه دارید ، C930e دارای لولا سه پایه در قسمت زیرین آن است که به شما اجازه می دهد این کار را انجام دهید.

تصویر لاجیتک C930e

وب کم لاجیتک C930e عکس ها و فیلم های شارپ و دقیقی را با زمینه دید گسترده می گیرد اما در دقت رنگ دارای برخی مشکلات است. هنگامی که من با یک وب کم و در یک فضای روشن در آزمایشگاه  عکس و فیلم از خودم گرفتم ، پیراهن قرمز روشن من مانند یک گیلاس قرمز روشن بود. تصویر آنقدر اشباع شده بود که فهمیدم تصویر منحرف شده است، اگرچه تعدادی از همکارانم زنده بودن را ترجیح دادند. پوست من نیز از حد معمول ضعیف تر به نظر می رسید. وب کم لاجیتک C920  رنگ بسیار دقیق تری را به نسب ایجاد می کند.

وب کم لاجیتک C930e

C930e نیز در نور کم عملکرد خوبی داشت. من در یک اتاق تاریک و بدون پنجره عکس گرفتم که فقط نور صفحه نمایش لپ تاپ بود و وب کم شرکت با جزئیات کمی بیشتر از مدل های قبلی اطلاعات را نمایش می داد. همانطور که در شکل مشخص می باشد من می توانم موهای سرم و دیوار پشت سرم را ببینم.

وب کم لاجیتک C930e

کیفیت صدا وب کم لاجیتک C930e

سر و صدای محیط در فیلمهای من تقریباً کاملاً مسدود شده بود. یکی از همکارانم در حالی که فیلمبرداری می کردم در کنار من فیلم می دید ، اما به سختی حتی می توانید صدای آن را بشنوید.

دوربین این وب کم از دید 90 درجه ای برخوردار است. اگر به عقب بنشینید ، فضای کافی وجود دارد که بتواند شخص دیگری در کنار شما قرار گیرد. C920 از ازاویه دید 78 درجه ای برخوردار است ، اما هنوز هم فضای شخص زیادی برای شخص دوم وجود دارد.

وب کم لاجیتک C930e

 

نرم افزار وب کم لاجیتک C930e

وبکم C930e با نرم افزاری که Logitech در مدلهای مشتری مدار خود ارائه می دهد سازگار نیست زیرا از کدک های ویدیویی و درایورهای مختلف استفاده می کند. این بدان معنی است که شما نمی توانید از هیچ یک از فیلترهای سرگرم کننده و آواتارهای چت یا ردیاب حرکت استفاده کنید. برای  تنظیم شیب و بزرگنمایی وب کم، می تواند به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از افزونه Skype for Business استفاده کنید.

وب کم لاجیتک Logitech C930E

جمع بندی

اگر به دنبال یک وب مناسب با کیفیت برای برگزاری ویدئو کنفرانس های نرم افزاری خود هستید وب کم Logitech C930e می تواند یک انتخاب مناسب باشد. این وب کم با ارائه کیفیت 90 درجه و همچنین پشتیبانی از استاندارد H.264 می تواند کیفیت فوق العاده ای را برای شما ارائه کند. این وب کم با قابلیت دریافت صدا به صورت استریو با امکان حذف نویز محیطی صدای شفاف و مناسب را برای شما ارائه می کند. با توجه به بررسی وب کم لاجیتک C920 به نظر می رسد شما با صرف هزینه کمتر، کیفیت قابل قبولی مانند وب کم لاجیتک C930E را بدست خواهید آورد. با اگر سوالی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.