ارتباط بین تجهیزات ویدئو کنفرانس سخت افزاری با لاجیتک Group

Logitech GROUP

ارتباط بین تجهیزات ویدئو کنفرانس سخت افزاری با لاجیتک Group

برای ارتباط بین تجهیزات ویدئو کنفرانس سخت افزاری با لاجیتک Group شما نیاز به یک نرم افزار واسط برای برقرار ارتباط دارید. اما چرا برای ارتباط با ویدئو کنفرانس لاجیتک group نیاز به یک نرم افزار ارتباطی داریم. در واقع دستگاه کنفرانس لاجیتک group تحت شبکه کار نمی کند. منظور مان این است که IP مستقلی این دستگاه دریافت نمی کند و تنها واسط ارتباطی با این دستگاه پورت USB به لپ تاپ یا PC می باشد. برای اینکه شما بتوانید با یک ویدئو کنفرانس پلیکام group 500 ارتباط تصویری داشته باشید نیاز است که شما یک آدرس IP داشته باشید خوب اینکار را برای شما همین لپ تاپ یا PC انجام می دهد. برای اینکه بتوانید با کلیه تجهیزات سخت افزاری ارتباط برقرار کنید استفاده از نرم افزار پلیکام Realpresence Desktop می باشد. در واقع این نرم افزار امکان ارتباط بر مبنای استاندارد H.323 را به شما خواهد داد. که در ادامه آنرا بررسی خواهیم کرد.

ویدئو کنفرانس لاجیتک GROUP

ویژگی های لاجیتک Group

  • اسپیکرفون بلوتوثی
  • سازگار با تمامی نرم افزاری های ویدئو کنفرانس
  • کنترل راحت و آسان
  • دارای میکروفون جانبی
  • دارای نمایشگرهای وضعیت
  • قابلیت بروزرسانی میان افزارها
  • کنترل خودکار روشنایی و رنگ محیط

ویدئو کنفرانس لاجیتک GROUP

نرم افزار پلیکام Realpresence desktop

نرم افزار ویدئو کنفرانس پلیکام Polycom Realpresnce desktop  یک نرم افزار قابل نصب بروی سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش برای ارتباط با ویدئو کنفرانس های سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. این نرم افزار به راحتی بروی سیستم عامل شما نصب می شود. وب کم و میکروفون پیش فرض سیستم عامل را تشخیص می دهد و با آنها سازگار می شود. در واقع این نرم افزار اکثر امکانات یک ویدئو کنفرانس سخت افزاری را نیز برای شما ایجاد می کند. برگزاری تماس، امکان اشتراک گذاری فایل ها و نرم افزارها، برقراری تماس های SIP از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

نرم افزار ویدئو کنفرانس پلیکام

 

ویژگی های نرم افزار ویدئو کنفرانس پلیکام

  • واسط کاربری راحت و آسان
  • کیفیت  برتر
  • هزینه کمتر به نسبت تجهیزات سخت افزاری
  • قابلیت جابه جایی
  • قابلیت استفاده از ۱ تا ۱۰۰۰ کاربر

ارتباط ویدئو کنفرانس لاجیتک با سایر تجهیزات

برای اینکه بتوانید دستگاه ویدئو کنفرانس لاجیتک Group خود را با سایر دستگاه های کنفرانس ارتباط برقرار کنید تنها کافی است نرم افزار پلیکام Realpresence Desktop را نصب و راه اندازی کنید. شما در این نرم افزار فقط کافی است که دستگاه لاجیتک group خود را به لپ تاپ یا PC خود متصل کنید. فقط همین دستگاه شما آماده ارتباط با سایر تجهیزات سخت افزاری که Ip خواهد بود. این نرم افزار پلیکام با پشتیبانی از استاندارد های H.323 و SIP انعطاف پذیری شما را در تماس های ویدئو افزایش می دهد.

ویدئو کنفرانس لاجیتک group

جمع بندی

برای اینکه بتوانید هم با تجهیزات ویدئو کنفرانس سخت افزاری ارتباط برقرار کنید و هم با تجهیزات ویدئو کنفرانس نرم افزاری، نرم افزار پلیکام Realpresence Desktop یک واسط ارتباطی برای تحقق این امر خواهد بود. ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ با قابلیت سازگاری بالا با تمامی نرم افزارهای ویدئو کنقرانس یک انتخاب مناسب برای برگزاری جلسات کنفرانس در سالن های جلسات می باشد. ویدئو کنفرانس لاجیتک group برای یک سالن با ۲۰ صندلی بسیار مناسب می باشد. برای اینکه بتوانید از از امکانات این ویدئو کنفرانس بهره ببرید نیاز است دو میکروفن اضافی نیز داشته باشید تا صدای سالن خود را به طور واضح دریافت نمایید. به هر حال اگر در مورد این تجهیزات سوالی دارید حتماً با ما تماس بگیرید.